|
Методоб' єднання, що організовані в школі
|
|
Зав.кафедрами та методоб' єднаннями
|
1. |
Кафедра вчителів української мови, літератури, зарубіжної літератури, російської мови |
9 |
Бондаренко Л.В. |
2. |
Кафедра вчителів англійської мови |
4 |
Жижура О.А. |
3. |
Кафедра вчителів математики, фізики, інформатики, економіки |
9 |
Нечипоренко Л.Н. |
4. |
Кафедра вчителів 1-4 класів та вихователів підготовчих груп дитячого садка |
9 |
Гурин Н.М. |
5. |
Методоб'єднання вчителів історії, географії, біології, хімії, трудового навчання |
9 |
Мосієць Н.Д. |
6. |
Психолого-педагогічний семінар |
15 |
Росомака В.П. |
7. |
Методоб' єднання класних керівників 5-11 класів м |
18 |
Гажієнко Н.М. |
8. |
Творча група, яка працює над реалізацією проблеми „Розвиток творчих здібностей обдарованих дітей”. |
8 |
Матвієнко Н.С. |
Методична робота з педагогічними працівниками планується на діагностичній основі і реалізується в традиційних колективних та індивідуальних формах роботи. На семінарах-практикумах учителі знайомляться з сучасним станом і перспективами розвитку загальної середньої та позашкільної освіти, досягненнями педагогічної і психологічної науки, перспективним педагогічним досвідом, оновленням і поглибленням знань з предмету, постійним підвищенням їхнього загально-культурного рівня. Під час індивідуальної форми методичної роботи використовується наставництво, стажування, консультування, взаємовідвідування уроків, позакласних заходів, самоосвіта вчителів. В процесі проведення занять використовуються такі форми і методи: взаємовідвідування уроків, засідання, лекції, доповіді, практичні заняття, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, круглі столи, семінари.
На заняттях розглядаються нормативно-правові документи, актуальні проблеми методики викладання, вивчається передовий педагогічний досвід, проводиться огляд новинок наукової та методичної літератури. До всіх видів роботи залучаються вчителі Попівської початкової школи-дитсадка.
Цілеспрямована методична робота дає свої результати:
молодим вчителям школи надається методична допомога у підготовці та проведенні уроків, у поурочному та календарному плануванні;
всі вчителі мають змогу побачити на практиці той чи інший досвід роботи та практично застосувати його;
15 вчителів брали участь у районному конкурсі «Учитель року», четверо з них захищали район на обласному конкурсі та вчителька фізкультури представляла область на Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2005»;
12 учителів школи виконали практичний курс програми «INTEL. Навчання для майбутнього», і набуті знання та вміння використовують при створенні навчальних проектів.
Учителі української мови та літератури продемонстрували інноваційні педтехнології, які вони використовують на уроках та в позакласній роботі, на районному семінарі;
Педколектив поділився досвідом роботи по застосуванню комп'ютерної техніки в навчальному процесі з директорами та вчителями інформатики шкіл району;
Здобутки всіх вчителів та зокрема з хімії показано під час проведення обласного семінару по темі «Хімічна освіта в системі профільного навчання» на базі школи;
Вчителі математики набули практичних вмінь по роботі з прикладним програмним продуктом «Динамічна геометрія» та застосовують ці знання в процесі викладання.
Профорієнтаційна робота, спрямована на вибір учнями педагогічної професії