МЕТОДИЧНІ ОБ'ЄДНАННЯ

 

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

 

У школі діє 8 методичних об'єднань вчителів:

№ п/п
Методоб' єднання, що організовані в школі
Кількість членів
Зав.кафедрами та методоб' єднаннями
1.
Кафедра вчителів української мови, літератури, зарубіжної літератури, російської мови
9
Бондаренко Л.В.
2.
Кафедра вчителів англійської мови
4
Жижура О.А.
3.
Кафедра вчителів математики, фізики, інформатики, економіки
9
Нечипоренко Л.Н.
4.

Кафедра вчителів 1-4 класів та вихователів підготовчих груп дитячого садка

9
Гурин Н.М.
5.
Методоб'єднання вчителів історії, географії, біології, хімії, трудового навчання
9
Мосієць Н.Д.
6.
Психолого-педагогічний семінар
15
Росомака В.П.
7.
Методоб' єднання класних керівників 5-11 класів м
18
Гажієнко Н.М.
8.
Творча група, яка працює над реалізацією проблеми „Розвиток творчих здібностей обдарованих дітей”.
8
Матвієнко Н.С.

 

Методична робота з педагогічними працівниками планується на діагностичній основі і реалізується в традиційних колективних та індивідуальних формах роботи. На семінарах-практикумах учителі знайомляться з сучасним станом і перспективами розвитку загальної середньої та позашкільної освіти, досягненнями педагогічної і психологічної науки, перспективним педагогічним досвідом, оновленням і поглибленням знань з предмету, постійним підвищенням їхнього загально-культурного рівня. Під час індивідуальної форми методичної роботи використовується наставництво, стажування, консультування, взаємовідвідування уроків, позакласних заходів, самоосвіта вчителів. В процесі проведення занять використовуються такі форми і методи: взаємовідвідування уроків, засідання, лекції, доповіді, практичні заняття, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, круглі столи, семінари.

На заняттях розглядаються нормативно-правові документи, актуальні проблеми методики викладання, вивчається передовий педагогічний досвід, проводиться огляд новинок наукової та методичної літератури. До всіх видів роботи залучаються вчителі Попівської початкової школи-дитсадка.

Цілеспрямована методична робота дає свої результати:

•  молодим вчителям школи надається методична допомога у підготовці та проведенні уроків, у поурочному та календарному плануванні;

•  всі вчителі мають змогу побачити на практиці той чи інший досвід роботи та практично застосувати його;

•  15 вчителів брали участь у районному конкурсі «Учитель року», четверо з них захищали район на обласному конкурсі та вчителька фізкультури представляла область на Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2005»;

•  12 учителів школи виконали практичний курс програми «INTEL. Навчання для майбутнього», і набуті знання та вміння використовують при створенні навчальних проектів.

•  Учителі української мови та літератури продемонстрували інноваційні педтехнології, які вони використовують на уроках та в позакласній роботі, на районному семінарі;

•  Педколектив поділився досвідом роботи по застосуванню комп'ютерної техніки в навчальному процесі з директорами та вчителями інформатики шкіл району;

•  Здобутки всіх вчителів та зокрема з хімії показано під час проведення обласного семінару по темі «Хімічна освіта в системі профільного навчання» на базі школи;

•  Вчителі математики набули практичних вмінь по роботі з прикладним програмним продуктом «Динамічна геометрія» та застосовують ці знання в процесі викладання.

 

Профорієнтаційна робота, спрямована на вибір учнями педагогічної професії


 

На початок

opishnyaZNZ@ukr.net
© Любов Пошивайло, 2009

Hosted by uCoz